20.03.2012 г.

Дефектирала стока...


„Не е модерно вече да се ходи на среща. Срещите останаха само за между приятели.”

Чували ли сте го? Е, аз го чух няколко пъти напоследък. Т.е. иначе казано: не очаквай подобни глезотии. Днес първо се опитвала стоката, след това я купуват. Да, правилно четете – стока, купуват. Ами то е ясно, че щом вече сме „стоки”, никой не иска дефектирала. Аз се чудя, защо сервизите са претрупани с работа, а то било заради дефектни хора. И за всеки случай имам приятелски отношения с момчетата от сервиза, ако се наложи да пращам своята дефектирала „стока”. Мисля, че няма да ми се наложи, не си падам по „стоката”, а по душите. 

Мисля, че съм старомодна. Мечтая за сърца написани в пясъка от две търсещи се ръце. Мечтая за посрещане на изгрева с него, подари невъзможност да се отделим един от друг. Мечтая да летя при мисълта за него. Мечтая за онзи пламък и магия. Абе май наистина обичам тази моя старомодност.
Замисляли ли сте се колко вълшебни места има там където живеете? Обръщали ли сте внимание на пукнатините в стената на блока си, че имат различна форма? Ами замислете се и отворете тези затворени големи очи на 21 век.

Чувствата на 21 век – бездушие, нелюбовност, недоброта, необвързаност, нерадост, нещастие.
Не веднъж съм казвала, че всеки има нужда от нежност. Да си я дарим. Да чувстваме.