11.05.2012 г.



Хубаво е когато хората около теб правят нещо, за да се усмихваш нали?
Едно топличко чувства се усеща. 

В забързаните ни дни забравяме, че не сме сами и че позитивизма и усмивката на хората трябва да се поддържа, да се предизвиква и да се оценяват.
Понякога едно „Здравей, как си?” може да затопли сърцето.
Понякога една прегръдка и мила дума може да осмислят деня ти. Големите неща не са важни. Имам теория, че за да стигнеш до тях първо е добре да познаеш малките.

Харесва ми да усмихвам хората около мен.
Харесва ми да им казвам, че ги обичам.
Харесва ми да чувстват, че са ми специални, защото наистина са ми такива.
Толкова големи сърца имаме, защо ги пазим толкова?

Знайно или незнайно хората имат заключена в себе си много топлина, нежност и любов. Понякога наш малък жест може да помогне на всичко това да се разлее.
Обичам да радвам, дори и само с усмивка.