30.06.2013 г.

Dreamland вече е на 2 годинки!


Днес моето мило местенце http://vilyanka.blogspot.com става на 2 годинки. :)

Две години, в които споделях душата, сърцето, мислите, усмивките, сълзите и живота си.
Две години, които ме промениха, развиха и обогатиха много.
Две години, през които дори за миг не си помислих, че мога да спра да бъда част от това място и то от мен.
Две години, които бяха изпълнени с различни емоции, случки, хора, случайности, обич, топлина, усмивки, тъга, сълзи, мечти и още, и още...

Щастлива съм, че днес все още имам много да разкажа, да споделя, да чета, да се уча, да творя, да мечтая.
Щастлива съм, че днес това място има повече от 60 000 прочита, 50 последователи, 4 327 усмивки в страничката му във фейсбук и близо 1000 публикации.
Щастлива съм, че има души, които живеят на моята честота. Споделят, обичат и мечтаят.

Благодаря Ви за топлината, усмивката и обичта, с която ме дарявате.
Благодаря Ви за милите, искрени, вдъхновяващи писма, които непрекъснато получавам.
Ценя всяка дума и жест от Вас. 
Благодаря Ви, че сте част от това вълшебно място. То е Ваше, колкото е и мое. 

Да ни е честит празника! Днес празнуваме безкрайните си мечти и усмивки! :)
Обичайте, бъдете добри, бъдете себе си и не забравяйте, че мястото на усмивката е на лицето!
Нека заедно всички се усмихваме за един по-добър свят!


2 коментара:

  1. Благодаря ти за всичко, продължавай все така - НАПРЕД и НАГОРЕ! <3

    ОтговорИзтриване