27.04.2012 г.

Една мила детска история...


Снощи малкия ми племенник, който е на 7 г. иска съвет от мен.
Детето ме попита:
- Лельо, ти нали си голяма? Как да кажа на едно момиче, че я харесвам?
Моят отговор беше простичък:
- Отиваш при нея, сядаш на чина и й казваш, че я харесваш и че е много красива.

Всичко това събуди доста въпроси у мен. Едно 7 годишно дете иска съвет как да заслужи вниманието на малка принцеса. В първия момент блокирах и не знаех какво да му отговоря. В следващия момент ми дойде този отговор, който дадох.
Знаете ли какво друго си помислих... Това крехко и невинно дете се мъчи да намери начин да покаже по детски интереса си към малкото момиче. Много са мили всички тези детски трепети.

Няма грешен начин да покажеш интерес. Просто има начин. Има трепет, има начин.

Предполагам, че скоро ще ходим двамата да избираме подаръци, ще пишем картички и любовни писма за малката Мими. И ще я накараме да се чувства прекрасна и специална, а моя малък мъж ще се учи на това да бъде по-идеален мъж и на това, че жените са крехки и нежни създания и имат нужда от внимание, ухажване, уважение и жестове като нарисувано цветенце на бял лист.

По детски мило и невинно.