11.12.2011 г.

За книгите и тяхното вълшебство...

Днес бях на Панаира на Книгата. Едно вълнуващо преживяване!

И нали блогът е моето място за споделяне на емоции (които така и така са ми в повече – ВИНАГИ) ще споделя преживяването си. Още миналата година искат да се разходя из рафтовете на толкова много книжни вдъхновения. Но поради стечение на обстоятелствата нямах това щастие. Но днес, да днес успях! Толкова много емоция…

Огромни зали, претъпкани с хора, книги, мисли, безкрайни редове, истини от минало и настояще, живот за душите ни.

Хора от всички поколения, от най-малките до най-големи, хора с еднакви интереси – Книгите!

Книгите, които са избор на много блага.

Книгите, предпоставка за много дълбоки мисли.

Книгите, метода за пренареждане на хаоса в главите и сърцето ни.

Книгите, душевността, от която сме лишени понякога.

Винаги съм смятала, че книгата е най-добрия и ценен подарък, който човек може да направи на хората около себе си. Аз обичам да подарявам книги и обичам да си правя лични такива подаръци. Майка ми обича да ги „краде” от мен. Баща ми обича да му разказвам какво съм прочела и научила от усамотението си с настоящото ми четиво. С приятелите ми обичаме да говорим за книги и да си препоръчваме нови бъдещи четива.

И днес успях да се спра и да не закупя повече от три книги. Нямам търпение да завърша сегашната си любов и да започна да преживявам новите. Да усещам аромата на страниците, да докосвам хартията и да радвам душата си.

Скоро всички вие ще разберете за моите емоции - Книгите, защото обичам да споделям нещата, които са ме впечатлили в тях.